شهید سیدمهــدی حــاجی میرزایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدمهــدی حــاجی میرزایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدمهــدی حــاجی میرزایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدمهدی حاجی میرزایی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سیدسیف الله
تاریخ تولد : 1349/08/03
تاریخ شهادت : 1365/10/04
محل تولد : بابل
گلزار شهدای دیوکلا بابل
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : ام الرصاص- عملیات کربلای 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

وصیت نامه

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

1. ای جوانان! نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد، مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد، مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر (ع) حسین (ع) در راه حسین(ع) شهید شد. 
2. برادران! استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمانها برای تسکین درد هاست. همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحایت متعهد جدا نکنند، که اگر چنین شود، روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرتهاست. 
3. حضورتان را در جبهه های حق بر باطل، چه پشت جبهه و چه در خط مقدم، ثابت و محکم نگه دارید. 
4. اگر فیض شهادت نصیب من گشت، آنانکه پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند. اما باشد که خون شهدا انان را نیزتکان داده و به رحمت الهی نزدیکشان کند. 
5. خواهر گرامیم! شما مانند زینب (ع) و برای خواهران دیگر الگو باشید و با حفظ کردن حجاب خود مشت محکمی بر دهان ابرقدرتها بزنید تا آنان گمان مبرند که با بی حجاب کردن این ملت می توانند ضربه ای به این انقلاب بزنند. 
6. شما ای برادران عزیزم! همیشه دعا و مساجد را پر کنید و نگذارید دشمنان این انقلاب از مسجد های خالی سوءاستفاده بکنند. سنگر مدرسه را به خوبی نگهداری کنید و درس خود را با جدیت بخوانید.

۹۵/۰۴/۳۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

۲۷ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۰۲ سیده زهرا شعبانیان

با سلام ، ایشون دایی من بودند خیلی دوستسون داشتم با اینکه ندیده بودمشون ولی از تعریفات مادرم و مادر بزرگم و چیزی که اینحا خوندم خیلی احساس خوبی در بارشون دارم 💚💚دوستت دارم بهترین دایی دنیا💚💚

💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی