شهید سیدمهــدی حــاجی میرزایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدمهــدی حــاجی میرزایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدمهــدی حــاجی میرزایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدمهدی حاجی میرزایی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سیدسیف الله
تاریخ تولد : 1349/08/03
تاریخ شهادت : 1365/10/04
محل تولد : بابل
گلزار شهدای دیوکلا بابل
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : ام الرصاص- عملیات کربلای 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

سید مهدی کلاس سوم ابتدایی بود. دوران حکومت طاغوت بود و خانم معلم با کت و دامن به مدرسه می آمد . سید مهدی روزی بابت پوشش بسیار نامناسب خانم معلمش به او اعتراض کرد . معلم هم که انتظار چنین حرفی را از ناحیه دانش آموزان نداشت سید را به باد فحش و ناسزا گرفت . مرا به مدرسه خواستند و خانم معلم به ما هم نوهین زیادی کرد .
انقلاب شده بود و مهدی داشت می رفت جایی که خانمی صدایش زد : حاجی میرزایی حاجی میرزایی ! مهدی ایستاد و گفت : بفرمایید. خانم که زنی چادری و محجبه بود گفت : مرا می شناسی ؟ مهدی پسر با حجب و حیایی بود به خانم ها نگاه نمی کرد . گفت : نه نمی شناسمتون . خانم گفت : من معلم کلاس سوم توام .همونی که بخاطر بی حجابی اش به او اعتراض کردی حالا ببین حجابم خوبه ؟

مهدی تواضع کرد و با شرمساری گفت : ببخشید من اون موقع بچه بودم اگر بد صحبت کردم ... خانم معلم گفت : نه شما کارت درست بود من اون موقع ناآگاه بودم 
۹۵/۰۴/۳۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی